زامبی‌گونه

#امتحانی_در_پیش

من هیچ نخوانده‌ام!

نظرات (۶)

۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۷
شعر شب
ما نیز هم......
صابر
چقدر این عبارت رو دوست دارم ^_^
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۲
آقاگل ‌‌‌‌
برو تو برگه بنویس استاد من چون سوالات آسون بود جواب نمیدم!

صابر
این استادی که من می‌شناسم ...
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۵
divaar .
 خود شب امتحان خواندن بالاترین بازده رو داره کار خوبی کردی تا الان نخوندی :)
صابر
خخخخخ عالی بود بهترین جمله‌ی انگیزشی عمرم بود :)))
ممنونم
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۰
بهار پاتریکیان D:
اگه حوصله دارین که بخونین ، حوصله ش نیست هم که توکل بر خدا ،
خدا میرسونه :))))
صابر
خدا با من پارتی بازی داره :)
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۲
LE HA
راست میگه خب برو بخون
صابر
حس که نباشه، جون در عذابه!
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۲
Fatemeh シ.
خو برو بخووونننن
صابر
حسش نیییییییس :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی