زامبی‌گونه

کمی آشنا شیم

به نام خدا
سلام
خدا رو شکر این روزا داره انقدر سرم شلوغ میشه که بعید میدونم به دنیای مجازی و این حرفا بتونم رسیدگی کنم. شما رو مهمون میکنم به خوندن یه شعر از دوستم «صابر»:
شنبه‌های «از» پیش‌دار
تکرار امرار معاش
روز از نو
روزی از هیچ
در انتظار تغییر
دریچه‌ای از امید
روبه‌رو
باز است ولی
کلید گذر از آن فقط
خواستنت باشد و بس
«ژرف آژنگ»
آگهی: اسم من میرزا نیست. رفیق قابریک هستم. رفقی که از اول تا آخر باهاش خواهد بود. نه تا حالا رنجوندمش و نه عذابش دادم. همیشه همونی بودم که خودش خواسته. خودشم میدونه اینا منت نیست، دارم وظایفم رو در قبال صابر انجام میدم، همین :)

نظرات (۳)

۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۶
( ک) شباهنگ
خدا هر دو را در دوستی 
پایدار کند..
صابر
ممنون استاد عزیز :)
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۸
جردآ
میشه یه آدرسی چیزی از کسی که قالب رو زده بزارید اینجا . عالیه دستش درد نکنه .

 http://jorda.ir
صابر
اگه کاری دارید توی نظرات خصوصی بنویسید. خیلی ممنون از تعریفتون
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۶:۴۷
بهار پاتریکیان D:
چه قالب باحالیه :)))))
صابر
نظر لطفتونه :)
کار صابر بوده. رسپانسیو شدیم بالاخره :"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی