زامبی‌گونه

بیکاری نیز نوعی bk است

از سرواژه‌سازی میشه به این نتیجه رسید دیگه :))
خب دیدم بیکارم، زندگی هم بر وفق مراد نیست بلکه به کتف مراده. با خودم نشستم یه گوشه با خودم فکر کردم و با خودم به این نتیجه رسیدیم که به آرشیو فیلما نگاهی بندازم و بشینم این بار فراستی‌گونه فیلم ببینم. از اونجایی هم که داشمون، میرزا، هنرمند رشته‌ی سینماس میتونم یه دستی هم به نقد ببرم. اولین فیلم از پروسه‌ی پیش رو «تکاور تنها» یا Lone Ranger بود. فیلمی ساخت سال 2013 به کارگردانی «گور وربینسکی». از داستان فیلم چیزی نمیگم که به قول معروف Spoil نکرده باشم. از 10 به این فیلم 7.3 امتیاز میدم. گریم و نورپردازی که حرفی نمیذاشت، داستان هم یه وسترنِ جون‌دار بود اما بازی جانی دپ فیلم رو چند level بالا آورده بود. بعضی جاها جلوه‌های ویژه لنگ میزد و همینطور طنزی در مورد نقاب که در طی فیلم یه کلیشه شد و شورش دراومد.
شخصاً راضیم از این که وقت بی‌بهام رو پای این فیلم گذاشتم و به شما هم توصیه می‌کنم ببینیدش. تا بعد...
-تاتا

نظرات (۳)

۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۱
بیمار ماردار
اسم من اومد ؟! دیری دیرینگ .. 
I'M Back 
بنظرم برو سمت فیلم کوتاه یه مدت هم کمتر وقت گیره هم قشنگ تره ...
توصیه ی امروز : Stutter (لکنت زبون)
‌‌‌ خودم ‌ ‌
:))
نیست خیلی هم وقت من مفیده :/
باوشه میبینم ببینم چجوریه.
۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۲
El la
بنظر من خیلی فیلم جالبی نبود. یه جورایی حتی کامیک رو هم خراب کرده بود.
گریم جانی دپ خوب بود ولی
گرچه که اگر نقش تونتو رو یه سرخپوست واقعی بازی میکرد خیلی بهتر بود
‌‌‌ خودم ‌ ‌
به جنبه‌ی کامیکش خیلی توجهی نکردم :| به نظرم جانی دپ از عهده‌ش خیلی خوب براومده بودا :"
از توجهتون ممنون. خب سلایق متفاوته صددرصد :)
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۴
آقاگل ‌‌‌‌
اگه فراستی گونه باشه که عملا نباید ببینی! فقط باید بری صفحه ویکی پدیاش رو بخونی و نقدش کنی بگی مقواست! در نیومده! کمدی سخیفی بود!

:))
‌‌‌ خودم ‌ ‌
خخخخخ وااااای درود عامون بر تو یا شیخ بسی شاد گشتیم و جامه دریدیم D:D:D:D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی