زامبی‌گونه

#سلام

چنتا مورد دارم فقط:

1. دیگه انتظار خوبی ندارم حتی از خدا. لطفاً دلداری و این حرفا رو بیخیال که نه حسش هست نه گوش شنوا.

2. دوست داشتن لیاقت می‌خواد سعی کنیم داشته باشیم.

3. وقتی می‌گی بمیر بابا، توقع مردن طرف رو هم داشته باش.

4. کاش آدم‌تر بودیم. آدم‌تر!

5. معذرت می‌خوام که اعصابی نیست که بخوام پست‌های زیباتون رو بخونم ویا به نظراتتون جوابی بدم. گرچه می‌دونم بود و نبودم خللی به هیچ شخص یا چیزی وارد نمی‌کنه. هستی من ناشی از نیستی منه. به عبارت دیگه من هستم که نباشم :)

6. خواهش می‌کنم، قدر دوستانتونو بدونید. مخصوصاً اونایی که یه جور خاصی دوستتون دارن.

نظرات (۱)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۴۲
مه‍ شید
این روزام گذران:)
صابر
همیشه حضورتون گرمی‌بخشه بانو.
ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی