زامبی‌گونه

#یه_دلم_میگه

[کمی انتقادی]
این دل دیگه جا نداره!
موندم عکسای روشنفکرای خیره به دوردست، سیکس پک عزیزانِ تازه از gym برگشته، فتیشیسمِ عن، پست تسلیت به حبیب فقید درحالیکه یک آهنگ هم از اون عزیز به گوشش نخورده، [این خیلی زور داره:] قوانین گروه متالهدها و در نهایت کانسپچوالیسم و هنر فیگوراتیو مشتی تازه به دوران رسیده رو کجای دلم بذارم!
شاید وقتشه یه سری چیزا رو تخلیه کنیم!
خاطره‌نوشت: چند ده دقیقه پیش یکی از دوستان اهل #سخن_بزرگان گویی اومد پیشم و گفت:« چرا سربازی باید برم؟؟» گفتم:«دو سال کچل می‌کنی بهت می‌خندیم تموم می‌شه دیگه» و این سخن نورانی رو فرمود:«آخه عمرم اونجوری که نمی‌خوام به گند کشیده می‌شه!». بسی مستفیضمون کرد بی‌انصاف :)

نظرات (۵)

۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۱
(ک) (شباهنگ)
سرباز های قبل از ما برای ما رفتند  سربازی
ما هم باید برای آیندگان برویم..
صابر
مطمئنم اینو بهش می‌گفتم قبول می‌کرد سربازی نیازه :)
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۱
پریســـآتیـــــس : )
راستم گفتہ دیگہ :|
صابر
:)))
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۶
bahar ...
اونجای دلت/:
صابر
!!!
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۲
آقاگل ‌‌‌‌
اونجوری که نمیخوام به گند کشیده میشه. سخن گهرباری بوده الحق.

صابر
گهر می‌باره از این شخص اصن
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۴
مه‍ شید
:)))))

کاش اینستای گرام نبود تکنولوژی جمعی در حد همون توییتر و قیس بوک میموند
صابر
ای کاش
کاش من
کاش بماند :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی