زامبی‌گونه

#بی_تو_به_سر_میشود

اولین آهنگی که منو به دنیای راک و متال کشوند، همونطور که میرزای جان هم میدونه، Psycho از گروه Muse بود. ریف (در متال و راک ینی ملودی و ریتم) این آهنگ به قدری روم تأثیر گذاشت که تا یه هفته داشتم فقط همین یه آهنگو گوش می‌دادم. امشب با توجه اتفاقی که ظهر افتاد دوباره هوس کردم گوش بدم. رسید به این‌جا:

Love, it will get you nowhere

عشق، به هیچ‌جایی نمی‌رسونتت

دیدم ای بابا چقدر حرف دله. حالا هم تصمیم دارم بدون LOVE به این زندگی ادامه بدم تا جایی که بشه. آخه از یه طرف هم به قول منسون LOVE IS EVOL ینی «عشق شیطانه» [!]. خودمم فکر نمی‌کردم نسبت به عشق این‌قدر تغییر موضع بدم :(

توضیح: EVOL یک نوع گفتاری از EVIL هستش.

نظرات (۷)

۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۳
سرباز جامانده
رسالت فقط مال پیامبرا نیست.هرکسی تواین دنیا رسالتی داره.ولی این انتخاب خود آدمه که رسالتشو به خوبی انجام بده یا ن
صابر
چشم :| من انتخابم درست انجام دادنشه اما اگه بعضیا بذارن...
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۷
سرباز جامانده
به سلامتی.شمافکرکنم رسالتتون زبانه.موفق باشید
صابر
مگه پیامبرم من؟! :||||
سلامت باشید
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۵
بهار پاتریکیان D:
:|
واقعا پاسخ گویی به نظرات انقدر دشواره که آدم حس میکنه فیلتر شده ؟! 
واقعن ؟! :|
صابر
خیر پاسخگویی دشوار نیست متلک نندازید :| کلاً مگه هر پست چنتا نظر داره که وقت نشه :(( شرمنده‌م از این بابت. نظرات جدید توی پنل کاربری درست و درمون نیست چند وقت یه بار از دستم در میره نظرات جدید. معذرت بانو...
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۵
ناشناس
بازم به همون دلایل نمیتونم اسممو بذارم.هیچی میخواستم بپرسم نتیجه چیشد؟البته اگ اشکالی نداره
صابر
اشکالی نداره. زبان ۴هزار، و تجربی هم مجاز به انتخاب رشته شدم فقط :|
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۰
سرباز جامانده
ناشناس من بودم.به دلایلی اونموقع نمیتونستم اسممو بذارم
صابر
درست. می‌تونید بپرسید اگه سؤالی دارید...
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۹
ناشناس
الان من درمورد کنکور بپرسم عیب داره؟
صابر
اگه خودتو معرفی کنی مشکلی نداره :))
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۸
بهار پاتریکیان D:
پیش میاد این تغییر موضع ها ، 
ولی در نهایت همون چیزی میمونه که وقتِ بیشتری روش گذاشته شده ..
صابر
موتوأسفانه موافقم :( همیشه همینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی