زامبی‌گونه

#تیمارستان_راه_انداختیما

نقل است از کتاب «خشتکی در میقات» که روزی شیخ در بلاد تایِ لند قصد شنا همی‌کردندی. ایشان که آینده‌نگری از صفات بارزشان بود مایوی خود را از خشتک بیرونی به خشتک درونی خود منتقل نمودند و با حرکتی خشتک‌آسا به سوی دریا Dive کردندی. وی پس از فراغت از عیش و نوش برای انجام بازی پوکر به کافه‌ی کنار ساحل رحلت نمود. حال آن‌که خشتکی خالی از حتی یک پاپاسی داشت و نگران عمه‌ی خود بود که در دیار غربت بر باد نرود. وی با خشتک‌درمیانی کردن یکی از آشنایان خود در آن کافه بالاخره توانست در بازی شرکت نماید.

بازی شروع شد و با هر ثانیه که از بازی می‌گذشت شیخ قطره‌ای عرق می‌نوشید و قطره‌ای عرق می‌جوشید. پس از چند دست بازی بالاخره به نقطه‌ی روکردن دست‌ها رسید تا برنده‌ی بازی نمایان گردد. شیخ که می‌دانست برگ برنده‌ای ندارد با حرکتی جوانمردانه یک کارت از زیر خشتک خود را با یکی از کارت‌های دستش معاوضه نمود و با رو شدن کارت‌ها وی توانست Royal Flush نماید.

تمامی بازیکنان پس از دیدن این صحنه‌ی فراخشتک‌دَرنده چهره‌ای این‌گونه یافتند :|

حضار در صحنه که از خنده در حال گاز زدن خشتک یکدیگر بودند به ایشان لقب پوکرفیس دادند و بدین‌سان بود که با حماسه‌ای دیگر از شیخنا، لغتی به گنجینه‌ی زبان اضافه گشت و امروزه نیز شاهد گسترش روزافزون این اصطلاح هستیم.

در آخر شایان ذکر است که عمه‌ی شیخ پس از باخبر شدن از این حماسه‌ی شورانگیز از ایشان تشکر به عمل آوردندی و به مافیای آن کشور پول دادند تا عمه‌ی یک یک بازیکنان پوکر را به صورت هذلولی مابین صحرای Nevada و آسمان آن صحرا به مدت 666 دقیقه روزانه معلق نگه‌دارند تا از ترویج این بازی خانمان‌سوز جلوگیری نماید. درود بر این عمه.

معنی برخی از اصطلاحات به کار برده شده:

تایِ لند: جایی که زمین از آن‌جا تا می‌خورد، نقطه‌ی ثقل زمین [!!!]

Dive: شیرجه

Royal Flush: با ارزش‌ترین و نادرترین سری کارت‌ها در بازی پوکر

توصیه‌نوشت: پوکر بازی نکنید خوب نیست :|

نظرات (۲)

۱۴ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۶
آقاگل ‌‌‌‌
من که بلد نیستم اصلا:دی
:)))

صابر
D:
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۶
بهار پاتریکیان D:
من نفهمیدم دقیق چی نوشتین ، فقط به اصطلاحاتش خندیدم :))))
صابر
:|||)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی