زامبی‌گونه

#درود_بر_شرفت

میرم سر اصل مطلب. متأسفانه دارم توی جایی زندگی می‌کنم که زیاد بودن محبوبیت و بازدید و لایک و این کوفت و زهر مارها رو جنسیت تعیین می کنه. ینی هرچی نامرد تر باشی بیشتره اینایی ک گفتم. توقعی هم ندارم چون توقع داشتن از این جماعت منبسط فقط یه کار بیهوده‌ست و بس.
از این که عشق بذارم پای تک تک کلمه‌هام و هیشکی به هیچ قسمت بدنش نباشه خستم. خسته از مجازیایی که فقط دنبال چارتا چرت و پرت برای خندیدن‌ها و لذت‌های مبتذل هستن برای گذروندن وقت به ظاهر گرانقدرشون.
ما عادتمون شده بالای ۵خط رو نخونیم که مبادا چشامون از گشادی دربیاد. بهتره این بساط که یه سری بالاسری برامون پهن کردن جمع بشه قبل از این که زندگی ما به وسیله‌ی اونا جمع بشه.
میرم به انزوا. جایی که ارزش حرفامو حداقل خودم می‌دونم. جایی که خودم می‌دونم ۵خط شعر گفتن و توی هر خط وجود دو آرایه یعنی چی. جایی که برام تره خورد میشه.
یه عده تا چند روز پیش بودن که یه کلمه هم می‌گفتن کلی دلگرم می‌شدم. اما با بعضی حرکتاشون الان برام قدر علف هرزای بازی کشاورز کوچولو هم ارزش ندارن.
این جماعت هپلی هم باشن ب امید خدایی ک در این نزدیکی‌ست. باشد که رستگار شوند.
میرم و با کوله‌باری پر برمی‌گردم. خدا رو شکر چیزی هم برای کنکور نخوندم که چس ناله کنم آی کنکور دارم وای کنکور دارم.
میرم اما برمی‌گردم تا یه سری چیزا رو به یه سریا بفهونم. تا انقدری قوی بشم ک یه سری مزاحم رو از سر راه بردارم.
هر نظر و انتقاد و توهینی باشه پاسخگو هستم ؛)
خدانگهدار تا حداکثر یک سال دیگه✋

نظرات (۳)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۲
کیکاووس ضیغمی
حرف دل خیلی ها را گفتی..
واقعا به کجا میرویم.
انشاءالله موفق باشید 
صابر
سلامت باشی استاد جان.
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۲
Amir A.M
این یه سری‌ها همیشه بودن و هستن و..(ایشالله نباشن)
قبول دارم آدم باید همیشه یه خلوت و تنهایی برای خودش داشته باشه جایی که فقط میتونه کلی چیزای مهم رو برای خودش یادآوری و تقویت کنه که کلی از این به قول شما کوفت و زهرمارا از اهمیت بیوفتن...
آرزوی رستگاری دارم واست.
کلی حرف داشتم(نه که الان خیلی کم حرف زدم)مثله اینکه: منم قمی‌ام ...اتفاقا تو کوچه‌مون ی نونواییه نظر خاصی درمورد نوناشم ندارم...سوهان هم زیاد پیدا میشه قم(ایهام)...و یه سوال داشتم که ته دلم نمونه :شما افغانستانی هستین(رجوع شود به پست«حرفاتو_بزن_گوش_می‌کنم»)؟(اگه هستین خوشحال می‌شم و اگرنه که هیچ
مزاحمت نه شاخ داره نه دم،ببخشید سرتونو درد آوردم.(عیدتون مبارک)
خلوت خوش بگذره،زود برگردین.
خداتون حافظتون!
صابر
ان‌شاءالله
ممنون از لطفت.
دمت گرم همشهری :)
افغانستانی نیستم گل من. ایرانیم..
خیلی مزاحمی واقعاً D:D:
ممنونم از نظرت گرانقدر
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۴
پریســـآتیـــــس : )
موفق باشے صابر جان 

اون شعرھاے خاصت رو ھم حتما ادامہ بدہ
وقتے کہ خواستے پیشرفت کردن رو، پس حتما بھش میرسے! (:

حرفات رو ھم درک کردم , مواظب خودتون ھم باشید گُل پسر
صابر
ممنون بانو.
چشم.
امیدوارم !
شما هم همچنین...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی