زامبی‌گونه

#مردن_یعنی_زندگی_و_زندگی_یعنی_مردن

خیلی ساده‌ست. ما زندگی می‌کنیم تا بمیریم گذشته از توشه‌ی آخرت و اعمالمون توی این دنیا. اما واقعاً معنای کامل و دقیق زندگی رو غیر از کسی که می‌میره چه کسی می‌تونه بفهمه؟! اصلاً مگه می‌شه تا چیزی رو تجربه نکردیم در موردش نظر بدیم؟! در مورد تئوری هم باید گفت که یک تئوری زمانی ساخته و پرداخته می‌شه که ما از قبل در مورد موضوع مورد نظر تجربیاتی رو داشته باشیم.
خیلیا می‌گن دنیا دو روزه و فلان؛ سؤال من از بعضیا اینه که چرا توی این دو روز؟! چرا آخه؟! ارزششو داره؟! ما که همین‌جوری هر روز داریم مردن رو زندگی می‌کنیم، پس دیگه چه درد بی‌درمونیه این اذیت و آزارا؟!
یه کم با هم مهربون باشیم...

نظرات (۵)

۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۶
Donya Bani
مرگ اتفاق جالبیه.
برای من که هستم هیجان انگیزه،چیزیه که فقط یه بار تجربه میشه و بعدش خیلی هیجان انگیز ترش میکنه.
هیجان انگیزترینش اینه که یه روزی میرسه که همه بایدبه جایگاه های واقعیمون بریم(0_0)
صابر
برای من شاید کمی ترسناک باشه...
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۳
سرباز جامانده
حرص؟دلم میخواد سرمو با گیوتین بزنم. درمورد هرکی درس نخونه اینجورم.حیفه عاخه. خوبه بخونید.موفق باشید
صابر
چه افکار خطرناکی :||||||| من برم به همون فرارم برسم ............
از اینجور بودنتون در مورد کسانی که درس نمی‌خونن هم ممنونم. پس باید برای خودتون بیشتر از بقیه اینجوری باشید
شما هم موفق باشید.
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۶
سرباز جامانده
متلک نبود که.ناراحت شدین؟!! ببخشید.ولی ملت از دست درس نخوندن من حرص میخورن من از دست شما.
صابر
به قول استاد شماعی زاده:‌جل الخالق :|
شما باید از دست خودتون حرص بخورید در وهله‌ی اول.
من درس می‌خونم اما نه زیاد. جوری که نه سیخ بسوزه نه کنکور :)))
ممنونم از حرص خوردنتون...
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۷
سرباز جامانده
:| :-/ ب نظرم برید انصراف بدید پولو پس بگیرید.حیفه
صابر
دست شما درد نکنه متلک هم که میندازید دیگه :-\
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۴
سرباز جامانده
کلا فاز غم و این حرفا برداشتید خفن.کنکورو ب کجا رسوندید؟
صابر
فاز غم کجا بووووود؟!
من یه دیوونه‌م حیفه که عاقل شم
یکی از مدارکش هم در پست بعدی قابل مشاهده‌ست :)
فعلاً فقط ثبت نام کردم D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی