زامبی‌گونه

#ورق_بزن

عنوان برگرفته از: Metallica - Turn the Page

اونی که توی آزمون ورودی تیزهوشان دوره‌ی راهنمایی شرکت کرد ولی وضعیتش غایب رد شد،

اونی که ساعت هشت شب توی پارک با کلاه لبه‌دار گنجیشک روی چشمش ر‌ی‌د،

اونی که روز سیزده بدر گفت چه نسیمی و یه گردباد کوچیک برپا شد و دوتا چادر همسایش رو به فنا داد،

با «من» فرقی ندارن. فقط مدلشون عوض شده...

با این حال،

دنیای من دنیای کوچیکی‌ست من لذتم قدّ یه بارونه

حظ می‌کنم وقتی که می‌بینم عطر گلی پیچیده تو خونه

اسم من رو گذاشتن صابر. ببین چی شده که صبر منم تموم می‌شه!

پی‌نوشت: داستانی بر اساس واقعیت.

پی‌نوشت²: شعر برگرفته از ترانه‌ی حال سهراب اثر سعید مدرس

نظرات (۴)

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۳
(ک) (شباهنگ)
زیبا بود..
اما ایشاالله که صبر آقا صابر تموم نشه..
 ولی یه وقتا دیگه راهی نمیمو نه و صبر تموم میشه ..
صابر
ان‌شاءالله
دقیقاً
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۸
Lady cyan ※※
خیلی خوب بودا:-)
صابر
خیلی ممنون :|
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۲۴
bahar ...
شعرخوووفی بود
صابر
ممنون :)
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۹
طناز ناشی
به طرز خفنی بد مشوش الحالی
فاز غم رو بچسبون به زمین به جا سیم اتصال به زمین
صابر
سخت می‌گذره، اما سخت می‌گذره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی