زامبی‌گونه

#کمی_شعور_کمی_فرهنگ

بعضیام هستن، نه شعور دارن، نه فرهنگ. حتی یه مثقال!

اسمشونو نمی‌برم. شاید خودشون خوندن و فهمیدن که چی کار کردن.

اول با ایشونی که گفته بود مطلب من در مورد «چرا وبلاگ‌نویس شدم» بی‌مزه و لوس بوده:

بهم گفتید که حلال کنم و یه معذرت‌خواهی هم بدهکارید. خب با عرض معذرت لوس و بی‌مزه خودتی وبلاگ‌ندیده‌ی تازه به دوران رسیده :) حداقل یه کم فهم و شعور داشته باش اینو به صورت خصوصی به خودم بگو نه این که توی وبلاگ خودت جار بزنی. اگه انتقاد آزاده، پس جوابش هم آزاده. جواب خون، خونه!

دوم با اوشونی که گفتن مصرف داخلی:

اونش به خودم مربوطه. جنابعالی مجبور نیستی بیای وب منو بخونی. می‌تونی نظرتو واسه خودت نگه‌داری. نظر دادن، هر چند به صورت آزاد، چارچوب‌های خودشو داره. الان منم بیام زیر یه مطلبت بگم: بی‌مصرف :| :/ خوبه؟؟؟

اعصاب نیست، آررررررررررره

شب خوش :)

بعضی از عزیزان هم که جواب نظرات قبلی‌شون رو ندادم ازشون معذرت می‌خوام به زودی زود جواب می‌دم یه کم مشغولم...

نظرات (۵)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۱
bahar ...
چراهمه جا جدیدا دعواس یاخدا
صابر
دعوا نبود ناموصن :|
یه مشکل فرهنگی بود که ...
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۶
Lady cyan ※※
یعنی بشخصه حالم از اون ادمایی بهم میخوره که به خودشون اجازه میدن راجب هرچیزی انتقاد رک داشته باشن... 
اصلا درست نیست که نظرمون به همه تحمیل کنیم بعد بگیم باید انتقاد پذیر بود, از این موضوعات انتقاد واقعا رنج میبرم یه سری انسان بی مغز و بی فکر که فقط از اینکه خودشون دوس داشتن یا نداشتن از مطلب کم و زیاد میکنن و نظر میدن... 
به هرحال من واقعا خوشم اومد از جواب خوب و رک شما:-)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۸
شیکسون (^_^)
اوه اوه عصاب مصاب یوخ :دی
صابر
D: اعصاب هست، ولی کم است!
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۷
آقاگل ‌‌‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
گرفتم ** *** آقا صابر
واقعیت اون روزی که ایشون لینک مطلب فرستاده بود سرم شلوغ بود و نخونده بودم مطلبشون رو.
فقط لینکشون رو شبش گذاشتم تو اون صفحه.
الان خوندم.
و واقعا متاسفم بابت این اتفاق.
لینکشون رو هم کلا برداشتم.
بازهم عذرمیخوام دادا.
:(
صابر
شما عزیزی، سروری سالاری.
من کی باشم بخوام شما رو ببخشم.
مسئله بعضیان که یه کم مشکل دارن توی برخی بخش‌های زندگی‌شون...
[اون قسمت غلط تایپی رو هم پاکیدم براتون]
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۱
بهار پاتریکیان D:
یا اما حسین !
الفرار ..:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی