زامبی‌گونه

#یه_کمی_تغییر_بدک_نیست

همه چیز از دیشب شروع شد...
کاملاً ناگهانی، حسی مرا فراخواند به سوی ظرفشویی و ظرف شستن را شروع کردم. برای مادر هم شگفت‌آور بود. این‌چنین تغییر در من بی‌سابقه است.
می‌خواهم کمی تغییر ایجاد کنم در این زندگی تکراری. کمی روزمرّگی‌ها را کم خواهم کرد؛ کمی درس! کمی هم زندگی! ناسلامتی دو روز دیگر هجده ساله می‌شوم...
هجده سال از عمر نه چندان مفیدم کم شد. حال، تصمیمی دارم و شاید هم رؤیا. اتفاقاً هم رؤیای آزادی‌ست. رهایی از بند روزمرّگی و بیهودگی.
امیدوارم مرا یاری رساند باری تعالىٰ...

نظرات (۸)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۱
رفیق خاموش
بسیار عالی موفق باشی
صابر
ممنونم سلامت باشید
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۴
رضا
ظرف شستن یا هر کاری که کمک به پدر و مادر باشه علاوه بر اینکه برای خودمان، تنوع میاره باعث میشه تا نگاه رحمت خداوند هم جلب بشه و تو کارها به ما کمک کنه.

صابر
:) همینطوره
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۱
mahdi ahadi rad
خیلی خوب بود (+) موفق باشی
صابر
ممنونم (+) همچنین
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۹
مهدی ابوفاطمه
:)
اسپند و صدقه فراموش نشود!
صابر
D:
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۳
😎😎😎BAHAR 😎😎😎
۱۸(:
صابر
:}{
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۹
سرباز جامانده
خوب است ادامه دهید...من اگه درس بخونم یکم زندگی خیلی شیرین میشه
صابر
:|
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۸
صآب خونـه
ظرف شستن :/
آفرین به مادرتون کمک کنید :)
صابر
:))
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۷
شِمِلـ ــیا
چه کار خوبی : شستن ظرفا :)
بسلامتی
۱۸ سالگی سن دوست داشتنی من بود
موفق باشید
صابر
:)
ممنون
شما هم موفق باشید...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی