زامبی‌گونه

از پشت نمازم پیداست

علاقه‌م رو میگم!
حس خوبی بهم دست میده وقتی فقط خودمو خدا میدونیم چقدر دوسش دارم :)
لوس بازی بسه :|
بد و خوب داره خوش میگذره(!). بگذریم که همیشه موانع سر راهن. خب اونا هستن که برداشته بشن. اگه قرار بود بدون سختی و تلخی به زندگی ادامه بدیم، مریض بودیم؟ مثل دنیایی که از اول بهشت باشه :( که چی فانوسن؟! هدف و غایت چی؟! کشک؟! نه دیگه همچینم نیست بالام جان :)
فانوسن تا حالا چیزی توی این دنیا بی‌هدف ندیدم مگر کارای بشر! بعضی کارای بعضی آدما بعضی حس‌ها رو به بعضی دیگه القا میکنه که باعث بروز بعضی رفتارها میشه :):
دوتا حرف برای حسن ختام دارم:
1. قدر پدر و مادر رو بدونین. اگه هم دعوایی کردید (نگفتم خدای ناکرده چون هممون هم میدونیم که ... آره:| ) زود خودتونو بزنید به اون راه که شتر دیدی ندیدی. بعدشم، عزیزم، گل من، بیشعور، نفهم! نکن این کارو. برش ندار ببر بذار خانه سالمندان :( خیلی درکش سخته؟! خب بدبخت فردا خدا هم میذاره توی کاسته‌ت که.
2. ینی بگی یک میلیاردمِ درصد هم شک روا نیست به این که «هر چه کنی به خود کنی». انقدررررر دنیا کوچیکه هاااااا. از من گفتن بود. برای بعضیاتون من جای بچه‌ی کوچیکتونو دارم، پس ببین منِ جِقِله چیا دیدم که دارم از این سن میگم اینو! به قدری فاصله‌ی عمل و عکس‌العمل کمه که نمی‌تونی باور کنی. تااااااااااا میتونی خوبی کن.
تَه‌نوشت: راستی این یارو qr-code که گذاشتم زیر پستا خیلی باکلاسه، نه؟! گفتی نه؟؟ مهم نیست :| خودم که خیلی حال میکنم باهاش :))
-تاتا :)

نظرات (۴)

۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۴
میم عین
:))
نه والّا من شمارو نمیشناسم !

‌‌‌ خودم ‌ ‌
باوشد، ممنون که آگاه نمودید !
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۰
میم عین
تو بهشت مریضن ینی ؟ :-؟
‌‌‌ خودم ‌ ‌
D:
چقدر آشنا به نظر میای شما :| این طرز فکر و این سرواژه‌سازی از اسم خیلی آشناست برام :||
امیدوارم اون بنده خدایی که فکر میکنم نباشی شما :"
۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۹
بهار پاتریکیان D:
مرسی حَـــژاغا :)
+
عنوان یحتمل نمازه ..
‌‌‌ خودم ‌ ‌
آخییییییی خوب شد گفتیدا :| فانوسن حواسم نبود. خیلی تشکر
۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۷
بهار پاتریکیان D:
من هر بار بعد از گوش دادن "نامه ای به فرزند یاس" در حالی که با یه بغل دستمال کاغذی از کادر خارج میشم به خودم قول شرافت میدم هیچ وقت همچین حماقتی نکنم .. ینی هیچ وقت خدا تا حدی منو به حال خودم نزاره که اینکارو کنم ..
ددابظ 
‌‌‌ خودم ‌ ‌
و من الله التوفیق حاج خانوم :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی