زامبی‌گونه

#فازمون درست شد بالاخره

قبل از هر چیز بگم به یه سری از عزیزان که اگه می‌بینی سبک و سیاق مطلب لوسه، مجبور نیستی بخونی و بعدش مثل یه بنده خدا بری توی وبلاگ خودت بگی آی فلانی چه بی‌مزه می‌نویسه. هر کسی مخاطب خودش رو داره. من هم از همین عده‌ی قلیل که میان و قدم سر چشم می‌ذارن و مطالب رو دنبال می‌کنن خیلی خیلی ممنونم. من ارزش وقت رو فهمیدم و می‌دونم چه لطف بزرگی به من می‌کنن این دوستان پس قدردانم.
بعدشم با طراحان عزیز کنکور یه صحبت کوچیکی داشتم خاصه اونایی که زبان تخصصی و زیست شناسی رو طراحی کردن:

والا بوخودا D:
یکی از Reading ها که متن زیست شناسی بود اصن. خب مگه مجبوری؟! من تاوان اینو باید بدم که نیم میلیون نفر [به عبارتی 5کا] میرن تجربی بعد 7هزارتا میان زبان؟!
موضوع اصلی این بود که نمی‌دونم چرا من با آهنگای منسون خداشناسیم تقویت شده :| مشکله الان این یا این که مزیت؟! به قولی «تعریفه یا تمجید؟!». به هر حال، خدا رو شکر می‌کنم.
بی‌سابقه‌نوشت: این حجم از سختی سؤالات زبان واقعاً برای من غیر قابل پیش‌بینی بود. من روی تک رقمی شدن حساب می‌کردم اصن :|||
پی‌نوشت: از همه‌ی اهالی فنون و باادبا معذرت نمی‌خوام به خاطر واژه‌ی داخل عکس. والا ما تعارف نداریم با کسی؛ روایت داریم «می‌خوای بخواه، نمی‌خوای بخواه».

نظرات (۶)

۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۳
سرباز جامانده
:-/ باشه.کجا راه بندازم؟!! حول سخت بودن ریدینگ زبان تخصصی راه بندازم خوبه؟!!
صابر
چی بگم والا. بگذریم...
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۹
سرباز جامانده
:-/ الان ینی من کمپین راه بندازم ملت پامیشن میان؟!! چه ربطی به دختر و پسر بودن داره عاخههه؟!!!!!!
صابر
بدون شک. خیییییییییلی ربط داره. اهل دلا در جریانن...
۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۳:۰۶
سرباز جامانده
:-/ ن شما تاوان ندادید.من تاوان دادم ک رشتم ریاضیه بعد ریدینگ درمورد مالاریا و درمانشه. من یدون تست میخوندم، دقایقی ب روبرو خیره میشدم. بدتر از سوالا مسعولین حوزه بودن ک نمیذاشتن پاشیم بریم خونمون.من کم مونده بود بخوابم
صابر
درسته که متنش به رشته‌ی من ربط داشت اما منم بدبخت بودم چون کلمات تخصصی کم نداشت. در کل سؤالات تخصصی امسال کاملاً غیر استاندارد بود و کنکور رو زیر سؤال برد. گرچه صدای من به جایی نمی‌رسه چون نه دخترم که کمپین راه بندازم ملت همه پاشن بیان و نه پارتی دارم توی سنجش...
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۷
آقاگل ‌‌‌‌
اصلا روایت داریم میگه همینه که هست! :دی

صابر
D:D:D:
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۰
bahar ...
/: اینقد ازون ادما بدم میاد مگه مجبوری نخون
صابر
دقیقاً انگار من مجبورشون کردم. والا
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۲
بهار پاتریکیان D:
عکس=)))
+
جداً دارن تاوان میگیرن :|
صابر
:|
+
اینا هم مثل کریم مسلمون نیستن :"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی