زامبی‌گونه

#بازیگر_خوش_نقش_زندگی_من

تو این لیوان حل کن فلوکستین و
خاطرات شب‌های غمگین و
بار فکرای سنگین و
تو این لیوان حل کن..
«کاوه آفاق»
به تو نیاز داشتم که امروز آمدی آن هم چندی پس از خواب تلخم. آمدی و فکر کردم که دیگر من آن شاهزاده‌ی خوشبختم. نمی‌دانستم در پس هر دری که بسته می‌شود، حکمتی هست. آمدی و از یارت برایم گفتی. من هم به احترام خنده‌های عاشقانه‌ات نقابم را گذاشتم و خندیدم همپای لبانت. چه تلخ و چه شیرین، تو هستی و این برای من کافی‌ست.
این قطعه‌ی زیر از Muse به طرز عجیبی مخاطبش منم :|
You've been never truly loved
تو هرگز حقیقتاً دوست داشته نشدی
You've always been betrayed
تو همیشه مورد خیانت قرار گرفتی
ینی داغون شدم آقو له له شدم اینو شنیدم :(
خلاصه این که:
به افق خیره شوم
یا که عمود
تار و پود وجودت
همگی معجزه باشد
«ژرف آژنگ»
پی‌نوشت: این متن هم مثل زندگیم شد. همش از این شاخه به اون شاخه...

نظرات (۳)

۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۵
آقاگل ‌‌‌‌
زندگی هم همینه دیگه
این شاخه اون شاخه.
به قول آقای سرهنگ علیفر: این به آن آن به این که چه؟
:)
صابر
به قول سرهنگ علیفر: دولاب امیر D:D:D:
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۹
بهار پاتریکیان D:
زندگیِ همه همینه .. 
دوست داشتنِ احمقانه ی کسائی که تظاهر به دوست داشتن میکنن ..
فکر میکردم فقط خوابای منه که با یارش میاد ..
صابر
چه بد :|
...
دیگه این فکرو نکنید :||||
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۸
mhds |:
درد تاریکیست درد خواستن
 رفتن و بیهوده خود را کاستن
 سرنهادن بر سیه دل سینه ها
 سینه آلودن به چرک کینه ها
 در نوازش ‚ نیش ماران یافتن
 زهر در لبخند یاران یافتن
  + از فراسپیدت چیزی نگرفتم! |:
صابر
شعر خیلی خیلی قشنگی بود. ممنون
شعر من یه کم با سپید فرق داره. بعضی وقتا از قوانین دست و پا شکسته‌ی سپید هم بی‌قانون تره و برای همین بهش می‌گم فراسپید. (از طرفی هم پیش‌گیری کردم از این که کسی نتونه بگه شعرت سپید نیست!!!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی