زامبی‌گونه

#من_هم_دنبال_خودکشی_هستم

چند وقتی می‌شه که عجیب درگیر یه آلبوم موسیقی هستم. واقعاً اعتیادآوره. امیدوارم مبتلا نشید! خیلی دیدم رو باز کرده به اطرافم و کمی هم کمک کرده تا تنهایی‌هامو پر کنم. یه گوشه‌ای می‌گه: «و من حاصل یه خودکشی تو دنیای دیگه‌م». کمی گنگ و شاید هم بی‌مفهومه اما این عبارت خیلی جالبه. برمی‌گرده به نظریه‌ی «خودکشی کوانتومی». توصیه می‌کنم شما هم یه نگاهی بندازید بهش. همین عبارت ساده منو به فکر یه خودکشی کوانتومی انداخته!

کمی خسته‌م این روزا. این‌بار روحی. نه جسمی.

قدر خودمون رو بدونیم...

نظرات (۴)

۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۶
سرباز جامانده
ممنون
صابر
خواهش
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۴۷
سرباز جامانده
لینک معتبری درمورد جهان موازی دارید؟!
صابر
براتون خواهم فرستاد
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۷
saied davoodi
کدوم آلبوم؟
صابر
#اشتباهخوب
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۶
چشم به راهم ...
خودکشی چیه بابا :/
صابر
خودکشی کوانتومی :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی