زامبی‌گونه

ای حال نامعلوم، بگیر بکپ لامصب :|

نصف شبی توی این تاریکی واقعاً چیزی ندارم بگم. چرا بیدارم تا الان؟؟ 😭😭😭
بیدار بودنه به کنار، ترکیدم از گرسنگی :( پاشدم رفتم پای یخچال یه گوجه بود اندازه‌ی یه مشت😶 همونو چند تیکه کردم با سس رفتم بالا😐😐. انگیزه‌م از این کار فقط جلوگیری از پلاسیدن اون گوجه بود. آخه نمیدونید چقدر بامزه بود😍😍
طی اتفاقی کاملاً مضحک - که از گفتنش معذورم - شعرم اومد:
امروز شنیدم
که سرماخورده‌ای
آنقدر فکر تو بودم
عاقبت دیدم
که سرماخورده‌ام
:///
دیگه شاعر کار به نحوه‌ی سرایت بیماری و تخیل و اینا نداشته کلاً میخواسته یجوری سرماخوردگی خودشو بندازه تقصیر معشوق :):
با این که میدونم خوابم نمیاد، شب بر شب‌زنده‌داران خوش😊
-تاتا

نظرات (۳)

۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۴
رادیو بلاگی ها
سلام سلاااااااام
سوژه خبری امشب ما بودین. امیدواریم خوشتون بیاد :)))
‌‌‌ خودم ‌ ‌
سلام و صد سلام
الان جا داره مثل اینایی که زنگ میزنن از تلویزیون بهشون میگن که شما برنده‌ی امشب ما هستید بگم: واقعاً؟! :|||
ازتون خیلی ممنونم :))
۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۵
بهار پاتریکیان D:
کوکوسبزی با ریحون خیلی ام خوب میشه آقاگل =)))
‌‌‌ خودم ‌ ‌
[در حال رد شدن از کادر]
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۶
آقاگل ‌‌‌‌
کاری به بقیه اش ندارم! ولی وجدانن با گوجه سس زده سیر شدی؟ :/
بعد خب سس رو با گوجه درست میکنن! چطوری بهش سس میزنن دیگه؟ مثل اینه که کوکو سبزی رو با سبزی بخوری. خخخ
‌‌‌ خودم ‌ ‌
سیر شدم والا :|
سوءتفاوت شده! سس فرانسوی بود. باید ذکر می‌کردم البته..
کوکوسبزی با سبزی رو امتخان می‌کنم به نظر خوب میاد :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی