زامبی‌گونه

#سنگرم_را_رهاکن_خواهش_میکنم

- بیا این‌جا ببینم...
+ بله؟
- تو زندگی نداری مگه؟!
+ [کمی نگاه]
- مگه کنکور نداری؟!
+ [پایین انداختن سر و سکوت]
- با تو نیستم مگه؟!
+
- با توام هاااااااا
+ [مخفی کردن حرف‌های دل]

+
اندکی بعد:
+ چته لعنتی؟!
+ خودمم نمی‌دونم
+ واقعاً من توام؟!
+ تو دیگه بس کن. تو که منو می‌فهمی چرا؟!
+ برو برش گردون اگه خیلی ...
+ نمی‌خوام. خسته‌م. اگه درک می‌کرد، اگه احساس سرش بود خودش می‌اومد. می‌خوام توی راکدی زندگیم غرق شم.
+ هر طور مایلی [رفتن...]
+ تو هم منو تنها بذار. تو هم منو نبخش. ای کاش می‌شد بی‌صدا، بدون قرمز شدن چشم گریه کرد...

نظرات (۷)

۰۵ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۵۹
سرباز جامانده
الان یدون راهکار بدون درد و خونریزی خدمتتون عرض میکنم.البته طبق تجربه ی من اینجوره شاید واس شما جواب نده.برای قرمزی که من از 24 ساعت15 ساعتش چشمام قرمزه.بعد حمام(احیانا بخاطر شامپو) چشمام قرمزه تا یکی دوساعت.زیر آب هم اگ گریه کنید پف نمیکنه پلکا.صداهم صدارو با صدای آب تنظیم کنید.بی صدا هم میشه گریه کرد
صابر
این که همزمان با صدای آب گریه کنم منو یاد یه فیلم اسنایپر نامی انداخت که توش طرف روسیه‌ایه صبر می‌کرد همزمان با صدای خمپاره می‌زد تو سر نازی‌ها :|
ممنون بابت راهکار
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۹
ی.الـف.سیــن ...
به فیزیولوژیک بدن بستگی داره این قرمز نشدن...منم نمی تونم...  :|
صابر
یا ضامن چاقو چه‌قدر پیچیده شد :|
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۸
Nina Mars
چه فرقی میکنه قرمز بشه یا نشه به اصل بچسب که آدم سبک میشه



صابر
اینم زاویه دید خوبیه...
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۶
پاتریک (:
میشه بدون قرمزی چشم گریه کرد ،
مهارتیه (((:
+
مکالمه نویسی دوس (:
+
موفق باشید (:
صابر
یکی به من یاد بده من می‌خوام این‌جوری گریه کنم :(((
همچنین...
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۵
(ک) (شباهنگ)
گریه در سکوت و تنهایی خیلی
آدم رو راحتتر میکنه..
ولی امیدوارم دلتون همیشه شاد باشه.
صابر
ممنون از نگاهتون
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۸
شِمِلـ ــیا
الان این پستتون غم داشت ، ما غمگین بشیم کی پاسخگوئه :)
خب این خیلی بده :|
من در طول عمرم فقط و فقط یکبار گریه ام همرا با قرمزی چشم بوده
اقا ازین پستا نذارید :)
(مزاحِ)

صابر
پلیس فتا حواسش به همه چیز و همه جا هست! (اگه در جریان باشید...)
یه همین‌جا رو دارم غم‌هامو بریزم اونم اگه نشه که نمی‌شه که بشه :(
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۱
شِمِلـ ــیا
ای کاش میشد بی صدا هم گریه کرد ... :(
خوشبختانه میشه بدون قرمز شدن چشم گریه کرد

امیدورام روبه راه باشید :)
صابر
به قول این متنای شاخ بازی:
رو به راهم اما کدوم راه؟!
من اساساً بدون قرمز شدن چشم گریه نکردم تا به حال :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی