زامبی‌گونه

#صلاح_رأی_خویش_صابران_دانند

باو از یه هفته پیش هر روز یکی داره یه چی می‌گه. یکی می‌گه به اون رأی بده اون یکی می‌گه به این رأی بده اصاب مصاب نذاشتن که. اصن آقا رأی خودمه دوست دارم سفید بدم اصن. والا. به همه چیز آدم کار دارن به رأی آدمم کار دارن. رأی خودمه دوست دارم... اصن شاید دوست داشته باشم رأی ندم، حرفیه؟!؟!
آقو رأی اول بالأخره حال و هوای خودشو داره. نگران نباشید عزیزان همیشه در صحنه‌ای که الان می‌آید می‌گید برای چی رأی نمی‌دی. گرچه در وهله‌ی اول مال خودمه اختیارشو دارم ولی من رأی می‌دم هر جوری هست. نه این که از این شعارای صدمن یه غاز بدم و بگم آی فلان آی بیسار، نه. این کار رو انجام می‌دم که فردا اگه نماینده‌ای آینده‌م رو خدای نکرده زبونم لال (!) خراب کرد یه حقی داشته باشم که اعتراض کنم.
من دیگه حرفمو تموم می‌کنم و می‌گم آی ملت رأی دادن حق شماست و حق شما رأی دادن است D:
(ای آرایه‌ی عکس(قلب)! عاشقتم خیلی باحالی قاموسن (این قاموسن از قصد بودا) ).
پی‌نوشت: این مطلب نه ساعت پیش نوشته شده و الان من در شهر خودم نیستم :)
موفق باشید و سربلند...

نظرات (۳)

۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۸
شِمِلـ ــیا
استرس داره :))
من رای اولیم
صابر
:| استیریکس نداشتَه باشیدون
:)
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۱
پاتریک (:
ساعت ۰۰:۰۰
صابر
باز هم از پیش تعیین شده بود :)
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۰۰
سرباز جامانده
آفرین رای بدین.:-/ خب اگه نباشین که نمیشه رای بدین
صابر
برگشتم بعد رأی دادم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی