زامبی‌گونه

#کمی_سخت_کمی_سخت

در مورد تیتر بگم که جناس تام هستش وگرنه بیکار نیستم تکرار کنم :|
الان که دارم این متن رو می‌نویسم همزمان دارم خودمو سانسور می‌کنم که مبادا به سرعت بی‌نظیر اینترنت و همچنین نحوه‌ی خدمت‌رسانی(ایهام) اپراتورهامون از گل نازکتر بگم. آخه لامصبا هفتادودو ساعت اختلال یعنی چی؟؟ برای چی؟؟ مگه جنگه؟؟
نوشتن با گوشی هم بالاخره حس خودشو داره آقو.
فقط به اندازه‌ی دو مصراع حرف حساب دارم که اونم صددرصد نامفهومه درحالی‌که صددرصد مفهومیه!
درد راک نیا
نود بو نیا
خوش باشید و دنیا به کام.
+ پاسبان راه راست باشیم؛ سوگواری محض یادآوری‌ست...

نظرات (۳)

۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۳
مهدی ابوفاطمه
موفق باشید و صبور

صابر
همچنین. ممنون
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۷
سرباز جامانده
دوستم میگه ازوقتی با نت گوشی صفحه وب باز میکنی صبور تر شدی.در اصل اپراتور ها هدفشون بالا بردن صبر ماهاست. ما نیز نفهمیدیم این دومصرع را
صابر
بالابردن صبر یه چیزه، لبریز شدن کاسه‌ش هم یه چیز :|
همان‌گونه که گفتم، جهت یادداشت دردی‌ست روزمره...
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۴
پاتریک (:
من که نفهمیدم !
صابر
:) آن‌چنان هم مهم نیست. فقط تذکره‌ی یک درده همین...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی