زامبی‌گونه

#یه_پاتوق_پیداکردم_واسه_نشستن_وشعرگفتن

سلام به بزرگواری که می‌خونه و از روی خساست نظر نمی‌ذاره :)

به کسی برمی‌خوره بخوره مهم نیست چون خسته شدم از توقع نداشتن از دیگران.

روز خوبی داشتم با «تنفس» کلی راه رفتیم فقط امیدوارم هرچه زودتر از فاز خستگیش بیاد بیرون و زندگیش همیشه همون‌جوری باشه که خودش دوست داره و احساس می‌کنه خوش‌حال و خوش‌بخته. ان‌شاءالله...

حاصل درگیری قلب و مغزم، امروز این بود:

شخم بزن

خاک غم‌گرفته‌ی دلم را

در عوضش

گل هدیه می‌دهم به تو

«ژرف آژنگ»

اگه زشتم، اگه بی‌ادبم، اگه پرمدعام، اگه هر کوفت دیگه به خودم مربوطه باشه؟؟؟ بسه هرچی جواب دادم به هرچی آدم دکان‌نشُسته...

نظرات (۷)

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۶
Mahdiye ♣
خواهش میکنم ولی دلداری نبود من غیره مستقیم حقیقتو راجبه اینجا گفتم ...
صابر
[عرق شرم بر جبین]
شما لطف دارید :)
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۶
Fatemeh 99
نچ نچ چقد دلت پره :)
صابر
اینم می‌شه :)
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۳
Mahdiye ♣
نظر نذاشتن که نشونه ی خسیسی نیست بعضی وقتا یه پست اینقدر خوبه که جایه هیچ حرفیو باقی نمیذاره یه جور دیگه به قضیه نگاه کنین :) :) شما همچنان از کسی انتظار نداشته باشین اینجوری بهتره    :)
صابر
:)))
ممنون بابت دلداری!
چشم انتظارمو می‌ذارم کنار مثل قبل :|:
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۹
بیمار ماردار
حاجی به کیش پاکبازان رفتی یه تحفه بیار فقط مثه سعدی دامنت از دست نره یادت بره مارو ..
صابر
:)))
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۰
آقاگل ‌‌‌‌
چه اعصابت خرابه دادا :)
سخت نگیر، سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش:دی
صابر
نه عزیز جان خوبم خییییییییییلی خوبم :))
جهان انقدر سخت بگیره تا [پایان باز]
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۵
پریســـآتیـــــس : )
اون درگیری مغز و قلب, عالی بود بنظرم :)
صابر
لطف دارید بانو :)
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۶
سیّد محمّد جعاوله
چه عالی
صابر
:|||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی