زامبی‌گونه

#از_این_بحثای_یهویی

دیشب از فوتبال که برمی‌گشتیم با یکی از دوستان سر صحبتی باز شد بسی جالب. از من پرسید: زندگی رو بخوای توی یه کلمه معنا کنی چی می‌گی؟! کمی فکر کردم و توپو انداختم توی زمین خودش و گفتم: اول تو بگو! جواب داد: زمان. گفتم: خوب چرا؟! گفت: کسی که قدر زمان رو بدونه همیشه سعی می‌کنه زندگیش ایده‌آل باشه. گفتم: خوب من می‌گم...

کمی مکث کردم چون قاعدتاً باید حرف حساب می‌زدم...

-من می‌گم زندگی یعنی مرگ!

+چه‌قدر منفی‌نگری.

-خوب منم دلیل خودمو دارم. ببین همه چیز مردنیه! انرژی که توی پاهامونه، خودمون، حتی همون زمانی که گفتی و در کل همه چیز. هر چه‌قدر هم یه چیز موندنی باشه ته تهش یه روزی تموم می‌شه.

+جالبه!

-پس چی! خوبیش اینه که وقتی فکر کنی به این که همه چیز مردنیه و اینو با تموم وجودت درک کنی سعی می‌کنی تا هست بهترین استفاده رو ازش ببری. پس منفی‌نگری هم نیست.

خوش‌بختانه ایشون از اون افراد «اجازه بده قانع نشم» نبود و حرفم رو قبول کرد. شاید مشکلاتی داشته باشه بالاخره من که همه‌چیزدون نیستم ولی تا الان مثال نقضی پیدا نکردم.

1- همه چیز مردنیه پس قدر همه چیو بدونیم.

2- برای همدیگه دعا کنیم.

نظرات (۵)

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۸
میرزا ا
زندگی مرگ است و مرگ است زندگی
پس درود بر مرگو و مرگ بر زندگی 
صابر
وات د فاز یا میرزا. شرط می‌بندم خودتم نفهمیدی :|
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۲
(ک) (شباهنگ)
دید گاه خوبیه...
ولی من معتقدم هیچ چیز در دنیا از بین نمیره حتی صدا..
ماهیتش عوض میشه که ما فعلا نمیتونیم درکش کنیم..
حتی مرگ ما تغیر ماهیت ماست ...به نوعی دیگر زندگی ..
ادامه دارد...
صابر
ممنون از به اشتراک‌گذاری دیدگاهتون :)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۸
شِمِلـ ــیا
۱. قدر بدانیم
۲. دعا کنیم
نکات دریافتی مطلب :))
صابر
تقریباً :)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۰
پاتریک (:
اخ که من چقد از این آدمای "اجازه بده قانع نشم" بدم میاد :///
صابر
بعضی وقتا فکر می‌کنم یه ژنی به همین اسم توی DNA همه هست. برای بعضیا بیان شده برای بعضی هم نه :\\\
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۸
مهدی
من باشم میگم دویدن
دویدن دنبال زمان، دویدن دنبال عشقریال دویدن دنبال مرگ
هر لحظه که چشاتو باز میکنه و میخوای زندگی کنی باید بدویی.
صابر
ممنون از دیدگاه‌تون و نوع دیدگاهتون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی