زامبی‌گونه

#مرسی_اه

عنوان برگرفته از عبارت مزخرف و مستفرِغِ تازه مد شده :((((((
واقعاً باورم نمی‌شه که من کنکور دارم و هنوزم باورم نمی‌شه!
یه پست هم برای آلبوم محسن خان چاووشی می‌ذارم به زودی [نیست خیلی پست من مهمه برای ملت!]
شاعر می‌گه:
با این که می‌دونی خیلی تنها هستی یه لباس خوب بپوش به خودت برس
خودت رو به یه فنجون قهوه دعوت کن بریز و بنوش، بی‌استرس
«شاهین S2 - به خودت برس»
والا این‌جا ما با کسی شوخی نداریم که. تنهایی خیلی وقتا بهتر تره :() [علامت پیشین نشان‌دهنده‌ی نیشی تا بناگوش باز شده می‌باشد. با تشکر]
پی‌نوشت1: وسعت سلیقه‌م از پهنا تو حلقم. شاهین S2 کجا، همایون شجریان کجا، مریلین منسون :||||||
پی‌نوشت2: یار که رفت/مپرس کجا/بگو رو/یار که از در گذشت/چه یک قدم/چه صد! «ژرف آژنگ» [ینی خوشم میاد توی پی‌نوشت هم شعرمو می‌چاپونم]
نه‌چندان‌بی‌ربط‌نوشت: یه تشکر خیلی خیلی خیلی مخصوص از عزیزانی که قدم بر چشمان حقیر گذاشتند و دعوت به کانال رو لبیک گفتند ♥

نظرات (۴)

۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۱
پریســـآتیـــــس : )
لبیک :دی

مرسے اہ خیلی باحال بود :))) واقعا مرسے اہ :|
صابر
D:
خخخ خواهش می‌کنم اه :)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۸
bahar ...
دقیقا مرسی اه خخخ
صابر
خواهش می‌کنم اه D:
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۲
بهار پاتریکیان D:
موفق باشین :)))
صابر
سلامت باشین. همچنین :)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۴
mhds ∞ٓ
هعیییییی کنکووووووووور!!!!!!!!!
از طرف لبیک گویان، خواهش میکنم  :دی
صابر
:||||||||
D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی